T-a-g-g-e-d

Thnx to Bintie sbb tag.Alasannya mudah:
-Bern (supaye die de mende nk update kat blog die)...heheheh..nmpk sgt tak selau update yer....:P

Saya tak suka?

Tekanan yg melampau2....leh naik darah tinggi camnie....

Impian saya?
membina sebuah keluarga bahagia, bersama org yg tersayang.

Haiwan yg saya tak suka?
Cicak-man.

Saya harapkan?
Mendapat gaji yg besar!hahah

Jika boleh putarkan masa?
Nak study leklok....takyah nak bayo loan telekom...mmg amat membebankan...(padan muka)

Saya pada 10 tahun akan datang?

35 tahun?Seorang jutawan.Ada bisnes sendiri bersama isteri, bukak kedai dobi, kedai kek, basuh keter.
Telco services consultant - buat company supply manpower untuk vendor/operator.huhuhu.


Handphone saya adalah sebuah?

Sebuah mesin yg asik selalu rosak!!
Tapi bende yg amat perlu.Kepentingan sama cam mkn nasik!

Saya pernah bercinta sebanyak?
18juta kali.pada org yg sama.huhuhu

Saya suka pada?
Org yg berpikiran positif.

Kawan² saya?
Yg terbaik, sahabat suka duka.dah cam adik beradik.

Pernah dikhianati?
Tidak

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
Buat baiklah kamu kepada semua org, jikalau kebaikan kamu itu dibalas jahat, ketahuilah bahawa kebaikanmu itu telah diangkat ke langit.


Senaraikan 6 org utk di tag:

1-saper je bace blog Dunia Jam 10 nie
2-6 org yg rajin wat tag.Sile kan la, jgn segan silu.

4 comments:

  1. hazremi Says:

    aku nak wat bleh ke bern hehe

    Posted on 8:43 PM  

    bintie Says:

    bern,
    aku dah tuko link tau.
    ni link baru aku:
    http://www.bintie.org/

    Posted on 1:25 PM  

    panglimacyber Says:

    hazremi -wat2...silerkan
    bintie...noted!

    Posted on 10:18 PM  

    LuVidA^^ Says:

    alamak da terbace...ok gak kalau wt ni..lme x berTAG :P

    Posted on 9:06 AM