Zero to $100 Million Challenge - satu cabaran?

Pernah dpt duit secara percuma?secara online?Dengar cam tak percaya.Tapi betul ke tipu je bende2 nie....


Nie email yang baru dpt dari mailing list Maskahwin.com

Jangan risau..ini bukan tipu! Ini real! Dan yang paling penting.. anda tidak perlu mengeluarkan satu sen pun untuk mendapatkan duit raya ini. Yer.. betul!! teruskan membaca..

Baru-baru ini, seorang multi-jutawan internet antarabangsa, Russell Brunson, baru sahaja melancarkan program "pay per lead" beliau yang terbaru.

Di dalam program "pay per lead" ini, Russel Brunson akan membayar anda sebanyak USD1 bagi setiap rakan yang anda berjaya ajak untuk mendaftar di dalam pertandingan "Zero to 100 Million" yang beliau anjurkan. Hanya daftar sahaja! Tak perlu sertai pun..



Petikan ini diambil dari MohdSuhaimy.com bertarikh 7 Nov 2007...

Bulan lepas (2-9 Oct 2007).. Russel Brunson ada memberikan report percumanya yang bertajuk IM-Myth. Sempena dengan penyebaran laporan tersebut, Russel juga turut menjalankan pemasaran viralnya dengan memberikan USD1 bagi sesiapa yang dapat memujuk orang lain mendownload report tersebut.

IM Myth Commision



Bagi mereka yang sudah biasa dengan dunia “internet marketing”.. perkara ini adalah normal dan “BETUL”, bukannya tipu-tipu macam pelaburan internet yang entahhapa-hapa dulu tu.

Sebelum ini, 2 orang internet marketer antarabangsa telah melakukan perkara yang sama. Iaitu Scott Bulch dengan laporan percumanya yang berjudul The Deatch of Google Adsense dan juga Mike Filsame dengan laporan percumanya yang berjudul The Death of IM.

Tetapi bagi orang-orang yang kurang mengikuti dunia IM, mereka anggap perkara ini hanyalah tipu belaka. Malah, siap ada yang mengatakan saya ini “penipu” kerana menyebarkan peluang buat duit yang mudah ini.

Tak mengapalah.. saya tidak salahkan mereka, mungkin kerana mereka kurang mahir dengan dunia “buat duit di internet” sekaligus menyebabkan mereka tidak dapat membezakan yang mana betul dan yang mana tidak.. ataupun mungkin mereka pernah mengalami mimpi buruk akibat penangan “pelaburan internet” dulu menyebabkan mereka serik dan menutup terus kepercayaan bahawa mereka sebenarnya “boleh buat duit di internet”.

Buktinya.. hari ini komisyen yang dijanjikan oleh Russel Brunson telah pun selamat clear ke akaun paypal saya..

IM Myth Paypal Payment

Ya!.. saya cuma sempat kumpul komisyen sebanyak USD303.50 sahaja.. rasa macam rugi pula tak promote habis-habisan perkara ini dulu. Tak mengapalah.. nampaknya bolehlah saya gunakan duit ini untuk menampung kos dedicated server WangCyber.com bagi bulan yang pertama…

(Duh!.. mana nak cari duit untuk bayar server bagi bulan depan pulak?..)

P/s:- Bagi mereka yang ingin mempelajari cara sebenar “buat duit di internet” dan menimba ilmu supaya dapat membezakan, peluang buat duit mana yang betul dan peluang buat duit mana yang salah di internet.. sertailah komuniti wangcyber.com

Insyallah banyak ilmu yang boleh anda perolehi dan gunakan untuk merebut peluang-peluang buat duit di internet disamping ia juga berguna untuk diri anda mengelakan diri daripada tertipu dengan peluang buat duit yang palsu di internet.

Wassalam.

So apa lagi?
Jom join.
click link kat bawah.

0 comments: